28 Φεβ 2007

Το όνειρο


Δυο από αυτά:

Είδα ότι ήμουν με τις κάλτσες, το εσώρουχο κι ένα μπλουζάκι και είχα ντυθεί βασιλιάς. Μ' ένα κόκκινο σεντόνι για μπέρτα, ένα πλαστικό περιδέραιο σαν σωληνάκι διαφανές γεμάτο νερό και χρυσόσκονη δεμένο πίσω άτσαλα μ΄ ένα σκουριασμένο συρματάκι κι ένα ψεύτικο μπαστούνι. Και ήμουν σε μια πόλη άδεια και τριγύριζα έξω από ένα κτίριο που είχε είσοδο από δυο πλευρές και μέσα βρισκότανε όλοι, και τους είχα στήσει για ραντεβού. Και η Μαρία Aλμέιδα ήταν εκεί με τα μαλλιά βαμμένα μαύρα και είχε θυμώσει. Και μπήκα μέσα και χαμογελάσανε όλοι κι εγώ μαζί, και δίνω ένα σάλτο και φεύγει η μπέρτα και το μπαστούνι κι έχει πολύ πλάκα....

και τώρα το όνειρο κάποιου άλλου..

Βρέθηκα σε κύκλο σκοτεινό στ' όνειρο που είδα χθες το βράδυ
κι ήμουνα απ' τη μια του κύκλου εγώ
κι εγώ από την άλλη
κι ήμουνα απ' τη μια του κύκλου εγώ ήμουνα εγώ κι από την άλλη
έτοιμος να μου αποκριθώ και να ρωτήσω πάλι
κι ύστερα χάθηκα μακριά χάθηκα σε ολάνθιστα περιβόλια
παρέα με τους δερβίσηδες γύρω από τη φωτιά χορεύοντας και τραγουδώντας
έιβαλα χορεύοντας και τραγουδώντας
έιβαλα χορεύοντας και τραγουδώντας

Κι είδα ένα παιδί μικρό παιδί που έπαιζε και μου 'ριχνε στα ζάρια
το ύστερο του πόθου μου φιλί τα πρώτα παιδικά μου χάδια
κι εκεί- εκείνη τη στιγμή άκουγα να τραγουδάν εντός μου
ο ύπνος με το θάνατο μαζί
τραγούδια του ερωτός μου
κι ύστερα πάλι ξαφνικά χάθηκα σε ολάνθιστα περιβόλια
παρέα με τους δερβίσηδες γύρω από τη φωτιά χορεύοντας και τραγουδώντας
έιβαλα χορεύοντας και τραγουδώντας

Κι είδα τις ελπίδες μας σκιές βάδιζαν αμίλητα εμπρός μου
σύμβολα σημεία και μυστικές μορφές αυτού του μάταιου κόσμου
και είκοσι αιώνες σκοτεινοί έφταναν στο τέλος τους πια τώρα
κι από έναν κόσμο σ' άλλονε τελικά εμείς περνάμε λέει ώρα την ώρα
κι ύστερα πάλι ξαφνικά χάθηκα σε ολάνθιστα περιβόλια
παρέα με τους δερβίσηδες γύρω από τη φωτιά χορεύοντας και τραγουδώντας
έιβαλα χορεύοντας και τραγουδώντας
έιβαλα χορεύοντας και τραγουδώντας
Βρέθηκα σε κύκλο σκοτεινό στ' όνειρο που είδα χθες το βράδυ
κι ήμουνα απ' τη μια του κύκλου εγώ κι εγώ από την άλλη
πες μου τι είν' αυτά που βλέπω εδώ πρόφτασα να πω στον εαυτό μου
μη μιλάς μον' κοίτα και περνά λέει αυτός
και βγήκα από τ' όνειρό μου